ルーシャへの施術再び

 日本からインドネシア、さらに日本と忙しい海外セッションの合間に、テンプルビューティフルの光田さんのお骨折りで昨年秋に続き、再びルーシャ・ジェイコブ氏が当院に来てくれました。

前回の様子 → クリック


前回は私の施術を受けて頂いたのですが、今回はセッションに同行しているドーン氏も一緒だったので、お互いに施術をし合おう、ということになりました。

各人30分程度×3セッション。

被験者以外の二人で施術するという試みです。


まず、私がドーン氏のエネルギー状態を整えます。

始めるとすぐにルーシャが「ワオー」と言って深く頷いています。

始めるにあたって特に動きはなかったのですが、心の中で開始し、エネルギーを動かし始めた瞬間だったのでルーシャには私がしていることが見えていると確信しました。

ドーン氏の頭から大量の黒いバグ(虫)の様なものが出て虚空に吸い込まれて行った。

これはドーン氏が地上にやって来た時についた負のエネルギーでそれが出て行ったのだと。

そして、それから私が頭から、ルーシャがドーン氏の足からクラニオセイクラルリズムを取ります。

ドーン氏は1分もかからずに深い寝息を立て始め、終始非常にリラックスしていました。


ルーシャの頭方に座る私からの眺め


ルーシャが言うには、彼の右側の神経に問題があり、これを修復したと。

次はルーシャが受ける番。

今回も私がまず、エネルギーワークをします。

また私が心の中でセッションを始めた瞬間にルーシャが

「来た来た!!」

と大笑い。

頭頂部右に雷が落ち、自分の神経系統を上から下まで洗い流すように走った!整った!とのこと。

その後はまた私が頭、ドーン氏が足でクラニオセイクラルリズムを取り始めると、気持ちよさそうに瞬間的に「あちらの世界」に行ってしまい、

術後は10分くらい、力が抜けてしまい起き上がれないのでこのまま喋っていていいか、と寝たままセッションの感想について話し合いました。

さて、次はいよいよ私の番。

「何かお手伝いできることはありますか」

と聞かれたので、高校生以来、とにかく寝付きが悪く、気がつくとすぐに昼夜逆転してしまうんだ、なんとかなりませんか?とお願いしてみました。

私の頭方にルーシャ、足方にドーン氏が座っています。

ルーシャはしばらく私の頭に触れていましたが、

二歳の時に右手に起きた異変を察知、その時の右手を庇おうと思って起こった心の障害をドーン氏と一緒に取ってくれました。

二歳の時のことについては、私には記憶がありませんし、セッション時間は15分ほど。

寝ることもありませんでしたが、終わって起き上がると

「これは何か変わったぞ」

とすぐに感じました。

あれ以来、完全とは言えないものの、明らかに寝付きがよくなっており、本当に人間の体調や、健康に与える要素は深い。あまりにも深いですね。

我々が知っているのは、ごくごく一部であることを再認識しました。


最後に記念写真。



今回は三人とも右側に問題が見いだせた。これは何か訳がある。

そのうちわかるのではないか、という言葉を残してルーシャは帰っていきました。

次回来日は秋だそうです。

ルーシャのセッションは、テンプルビューティフルで随時開催しているので誰でも受けることができます。

来日時ではなくても、オンラインで時々やっています。

テンプルビューティフルのHPにある、イベントページを見たり店長のブログをチェックしていると情報を得ることができます → HPはここをクリック

私は今回、この相互セッションの前に、

テンプルさん主催のセッションにも参加しました。

自分が被験者になるだけでなく、被験者がセッションを受けているのを見ているだけでも変容が起こるとのことで、オブザーバー制度も取り入れています。

とりあえずオブザーバーとして参加するのもいいかもしれません。


In between her busy overseas sessions, from Japan to Indonesia and then back to Japan, Ms. Rusha Jacob came to our hospital again as she did last fall, thanks to the efforts of Ms. Mitsuda from Temple Beautiful.


Last time, she had my treatment, but this time Dawn, who was accompanying me to the session, was also with me, so we decided to give each other treatments.


3 sessions of approximately 30 minutes each.


This is an attempt to perform the treatment with two people other than the subject.


First, I will adjust Mr. Dawn's energy state.


As soon as we started, Lucia said ``Wow'' and nodded deeply.


I didn't make any particular movements to begin, but I started in my mind and started moving my energy, so I was sure that Lucia could see what I was doing.


A large amount of black bug-like things came out of Mr. Dawn's head and were sucked into the void.


This is the negative energy that came with Mr. Dawn when he came to the surface, and it was released.


And then I take the craniosacral rhythm from the head and Lucia from Mr. Dawn's feet.


Mr. Dawn began to fall into a deep sleep in less than a minute and remained extremely relaxed throughout.




The view from me sitting at the head of Lucia




Lucia said he had a nerve problem on his right side that he fixed.


Next, it was Lucia's turn to receive the award.


This time too, I will do energy work first.


Also, the moment I started the session in my mind, Lucia


“It’s here, it’s here!!”


I laughed out loud.


Lightning struck the right side of the top of his head, washing out his nervous system from top to bottom! It's all set! That's what he said.


After that, I started playing craniosacral rhythm again with my head and Mr. Dawn with my feet, and it felt so good that I instantly went to ``that world''.


After the surgery, I was so weak that I couldn't get up for about 10 minutes, so I asked if I could keep talking, so I lay there and talked about my impressions of the session.


Now, it's finally my turn.


“Is there anything I can help you with?”


I was asked this question, so since I was in high school, I have always had trouble falling asleep, and as soon as I woke up, the day and night were reversed. Is there anything I can do about it? I asked.


Lucia is sitting at my head, and Mr. Dawn is sitting at my feet.


Lucia touched my head for a while,


When he was two years old, he noticed something strange that had happened to his right hand, and together with Mr. Dorn, he tried to protect his right hand and took care of the mental disorder that had occurred.


I have no recollection of what happened when I was two years old, and the session lasted about 15 minutes.


I didn't even go to sleep, but when I got up after it was over,


“This is something different.”


I felt it right away.


Since then, I can't say it's perfect, but I've definitely been able to sleep better, and it really has a profound effect on a person's physical condition and health. That's too deep.


We realized that what we know is only a small portion.




Finally, a commemorative photo.


This time, all three found the problem on the right side. There's a reason for this.


Rusha left with the words that she would understand eventually.


Her next visit to Japan is said to be in autumn.


Lucia's sessions are held at Temple Beautiful from time to time, so anyone can take them.


Even if I'm not visiting Japan, I sometimes do it online.


You can get information by looking at the event page or checking the manager's blog on Temple Beautiful's website → Click here for the website


Before this mutual session, I


I also participated in a session hosted by Temple.


It is said that transformation can occur not only by being a subject but also by simply watching a subject undergo a session, so we have also adopted an observer system.


It might be a good idea to participate as an observer for the time being.


このブログの人気の投稿

オステオパシーはオカルト?宗教?なのか。整体師の多くもまだ知らないジャンル

施術への感想。色々なビジョンが見えた!

空き枠のチェック用にライン オープンチャット開設