施術で見えた出産時のビジョン

施術でビジョンを見る方は多いですが、最近の施術(対面施術)での感想を頂きましたので掲載します。

40代女性。

二人目を出産してからずっと何となく調子が悪かったそうですが、すっかり改善しました。おまけにこんなビジョンが見えたとすぐに報告してくれました。

紹介なしでご自分で見つけたのかと思いましたが、よく聞いたら

Julien Chameroy 氏

のFacebook投稿を見て来てくれたとのこと。

なかなか予約枠が今のところ空いていないのですが、パッと見たらたまたまキャンセル枠が二枠空いていてすぐ予約が取れたそうです。

縁があったようで、初回からドーンと深く瞑想状態に入りました。

ジュリアンと、コーディネートしてくれた、
テンプルビューティフルの
Naoko Now-co Mitsuda 

 さんに感謝します。

以下感想↓

桑嶋先生

本日は、素晴らしい施術をありがとうございました。

少し感想をお伝えさせて下さい♪

本当に不思議というか、素晴らしい体験でした。

まずは自分がこんなに深く呼吸できるんだ、という驚きがありました。

まるで、自分の身体じゃないみたいで。

宇宙船で宇宙人に調整を受けてる?みないな不思議な感覚でした。

また、施術の間に見えたビジョンはどんな思いをもってこの地球にやってきたかを思い出させてくれるものでした。

私はもともとピンクや紫がかった綺麗な次元?空間にいて、それはそれは美しいところで感動していたのですが、そのうち私の奥から

「綺麗だけどつまんないんだよな」

という声がきこえてきました。

そして、地方出身者が東京へ上京するかのようなドキドキ・ワクワク感(私は三重県出身なので実際にそうだったのですが)をもって、地球へ降り立ったのを思い出しました。

さらには、あまり幸せそうでない顔をしている(笑)、
若かりし頃の母の子宮目掛けて回転しながら入っていったのを思い出し、なつかしさ?
切なさ?
みたいな思いが溢れ涙が止まりませんでした!

夫も私の顔をみて、
「魂が入った!」
というくらい変化があったようです。

このタイミングで先生とのご縁を頂き、本当に感謝です。

☆☆

There are many people who see visions during treatment, but here are some impressions from recent treatments.

 A woman in her 40s.

 She had been feeling unwell ever since she gave birth to her second child, but things have improved completely. What's more, he immediately reported that he had seen this vision.

 I thought you found it on your own without any introduction, but when I asked about it,
 He said he came after seeing Julien Chameroy's post.

 There aren't many reservation slots available at the moment, but when I took a quick look, it happened that there were two cancellation slots available and I was able to make a reservation right away.

 It seemed like we had a connection, so I was hooked from the first time.

 Julian and I coordinated.
 Thanks to Naoko Now-co Mitsuda.

 ↓

 Mr. Kuwashima

 Thank you very much for your wonderful treatment today.

 Please let me know your thoughts♪

 It was truly a strange, wonderful experience.

 First of all, I was surprised that I was able to breathe so deeply.

 It's like my body isn't my own.

 Are you being tuned by aliens on a spaceship? It was a strange feeling.

 Also, the vision I saw during the treatment reminded me of the thoughts I had when I came to this earth.

 Am I naturally beautiful with a pink or purple tinge? I was in the space, and I was moved by how beautiful it was, but then I started to feel something coming from deep inside me.

 "It's beautiful, but boring."

 I heard a voice say.

 Then, I remembered landing on Earth with a sense of excitement, as if someone from a rural area were coming to Tokyo (I'm from Mie Prefecture, so that's exactly what I felt).

 Moreover, he doesn't look very happy (lol).
 I feel nostalgic as I remember spinning my way into my mother's womb when I was younger.
 Sadness?
 I was filled with such thoughts and couldn't stop crying!

 Her husband also looked at me.
 “A soul has entered!”
 It seems like there has been a lot of change.

 I am truly grateful to have had the opportunity to meet you as a doctor.

このブログの人気の投稿

オステオパシーはオカルト?宗教?なのか。整体師の多くもまだ知らないジャンル

施術への感想。色々なビジョンが見えた!

空き枠のチェック用にライン オープンチャット開設